Я Глобине
сьогодні 25 жовтня долар 25.14 -8.8188 євро 27.74 -18.816 рубль 0.3 0.0014
Магазин і форум
Тут може бути розміщено Ваше привітання чи оголошення.

25 ЖОВТНЯ 2020

5be57ef51c0ce703014227

  • Сторінка:
  • 1

ТЕМА: Дослідження існуючих пішоходних переходів та їх ефективності.

Дослідження існуючих пішоходних переходів та їх ефективності. #621

Чому адміністрація порталу МОЄ МІСТО вирішила провести це дослідження? Мабуть багато глобинців пам'ятають петицію Володимира Петровича Молодчина "Про встановлення лежачих поліцейських біля пішохідних переходів шкіл громади" . Петиція набрала потрібну кількість голосів, її розглянули, й прийняли рішення задовольнити. Зовсім скоро почнуться роботи із встановлення "лежачих поліцейських", біля шкіл №4 і №5 (біля гімназії вже встановлено).

Але давайте розглянемо це питання більш детально, не роблячи поспішних висновків, та враховуючи досвід вже встановлених пристроїв біля гімназії. По-перше, установка пристрою "лежачий поліцейський" має супроводжуватись установкою бордюра, інакше його просто об'їзджають по газону.

По-друге, пристрій із сторони центру встановлений в 1.5м від місця проходження під дорожнім полотном інженерних комунікацій через вулицю. Відновлюючи дорожне покриття після прокладання трубопроводу дорожні працівники зробили "лежачого поліцейського" який не лише не поступається встановленому пристрою, а навіть перевершує його по зупиняючій дії на транспорт :)

По третє, пішохідний перехід біля музичної школи не потрапив в зону дії встановлених пристроїв, а там також навчаються наші діти.

Четвертий момент, пішохідний перехід до парковки облаштованої на протилежній стороні вулиці починається з паркувального майданчика перед входом в гімназію. Коли на ньому припарковане авто, дитину що за ним виходить на пішохідний перехід водій бачить лише в останній момент, коли вона вже на проїзджій частині вулиці...

Ну й останнє - "лежачий поліцейський" не єдиний засіб, що змушує автомобілістів знизити швидкість і аккуратно подолати необхідний відрізок шляху.

«Лежачі поліцейські» знайомі нам давно - це, по суті, перший елемент «розумних» вулиць, який з'явився в Україні. Однак якщо подивитися на зарубіжні рекомендації, то ми побачимо так звані столи для гасіння швидкості - надширокі «лежачі поліцейські», які виконують ще й функції пішохідного переходу. ВООЗ запевняє, що влаштування піднятих пішохідних переходів зменшує кількість ДТП за участю пішоходів приблизно на 40%. До того ж позбавляє дітей необхідності "марширувати" по калюжах в непогоду.

А якщо застосувати цю конструкцію разом з попереднім звуженням проїзджої частини, яке забезпечує примусове зниження швидкості руху - отримаємо потрійний ефект. Зниження швидкості, скороченням пішоходам шляху для перетину дороги й сухі ноги наших дітей.

Приклад облаштування реалізації в Європі подібного пішоходого переходу.

В ситуації з гімназією обладнання такого переходу навпроти музичної школи і в місці перетину проїзджої частини вищезгаданими інженерними комунікаціями дозволять зробити безпечними для пішоходів проїзджу частину між ними.

Тепер розглянемо ситуацію біля школи №4.

Там не так давно також влаштували паркувальний майданчик, що значно покращив життя батьків-автолюбителів. Але, якщо в ситуації біля гімназії облаштування парковки і розворотного майданчика із сторони парку покращило безпекову ситуацію в цій локації завдяки острівцям безпеки, що відділяють дорогу від парковки, то в даному випадку навпаки погіршив, бо дитину яка вибігає на пішохідний перехід із за припаркованого авто водій бачить лише в останній момент. Не зовсім зрозуміло також, куди потрапляє дитина яка цим переходом скористалась? На газон?

Пропонується пішохідний перехід змістити в район перетину вул. Центральної з вул. Феодосія Рогового, та обладнати за попередньо запропонованою схемою включаючи підняття переходу та звуження проїзджої частини в місці його влаштування.

Школа №5.
Вкрай невдале розташування пішоходного переходу що веде з паркувального майданчика в газон, крім того діти виходять на пішохідний перехід із за зупинки громадського транспорту, що призводить до ситуації, коли водій бачить дитину лише в останній момент, коли та вже знаходиться на пішоходному переході.

Пропонується пішохідний перехід змістити в район перетину вул. Героїв Краснодону з вул. Яблуневою, та обладнати за попередньо запропонованою схемою включаючи підняття переходу та звуження проїзджої частини в місці його влаштування.


Автомобілісти від застосування цих схем також отримають лише позитив. По-перше, покращиться оглядовість пішоходного переходу. По-друге, через зменшення протяжності переходу пішоходи переходитимуть його швидше. Й по-третє, зявляться зручні паркувальні місця в результаті звуження проїзджої частини перед та за пішоходним переходом.

Завданням дослідження було покращення безпекової ситуації біля шкіл та гімназії міста, але хотілось би "відзначити" ще кілька пішоходних переходів міста, що заслуговують уваги...

Відвідувач виходячи з закладу опиняється на пішоходному переході й сподіватись залишається на реакцію водія.

Два пішоходних переходи в двадцяти метрах один від одного напроти поліції та прокуратури.

Можливо, досить було б і одного? Особливо враховуючи те, що напроти поліції пішохід також потрапляє на пішоходний перехід непередбачувано для водія із за зелених насаджень...

А ви як вважаєте? Вдячні за ваші коментарі.

Будь ласка Війдіть або Реєстрація, щоб приєднатись до обговорення.

Последнее редактирование: від Ігор.
  • Сторінка:
  • 1

Інформаційний портал "МОЄ МІСТО", м. Глобине © 2020 р. Всі права захищені.

Поширення, копіювання, тиражування інформації з порталу дозволені лише за згодою адміністрації, за наявності активного посилання на портал "МОЄ МІСТО"

Сайт на 100% зверстано з повторно перероблених пікселів.

 

16+

21d764a001d84beb9a5a3a6acf69576e